مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

سوابق دکتر جمشید هاشمی به همراه علائم باز شدن چاکرا هفتم

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.


استاد‌ آرام به هند می رود!

در سال 1377 موسسه تجسم خلاق را تاسیس کردند و در زمینه آلفا و هیپنوتیزم فعالیت خود را در این مرکز شروع کردند.  در سال 1379 به هند سفر کردند و دوره های انرژی درمانی و مدیتیشن را در حضور اساتید گذراندند. ایشان در شهر  پونا و بنگلر دوره های انرژی درمانی و مدیتیشن  را آموزش دیدند.

دکتر آرام با برگزاری کلاس های انرژی درمانی 0 تا 100 آموزش های جامع و کامل انرژی درمانی را در اختیار شاگردانشان قرار میدهند.

افرادی که در کلاس های انرژی درمانی دکتر آرام شرکت می کنند 5 سطح کامل انرژی درمانی را آموزش می بینند.

1-انرژی درمانی مقدماتی
2-انرژی درمانی پیشرفته
3-روان درمانی
4-کریستال درمانی
5-دفاع روانی
استاد آرام و تاسیس مرکز تجسم خلاق




در سال 1380 انتشارات فرهنگی تجسم خلاق را تاسیس کردند و اولین کتاب ایشان به اسم انرژی درمانی منتشر شد. در سال 1384 در زمینه مغناطیس درمانی تحقیقاتی را انجام دادند و موفق به ثبت چند اختراع در این زمینه شدند.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به ویدئو مراجعه کنید

لازم به ذکر است که مغناطیس درمانی با مانیه تیزم  تفاوت دارد. علاقمندان می‌توانند از دستبند‌های مغناطیسی، برس‌های مغناطیسی، فلاکس‌های مغناطیسی و دیگر وسایل مغناطیسی استفاده نمایند.

جدیدترین دوره ایشان، دوره خلق آینده و دوره پاکسازی درون ( پاکسازی چاکراها و فعال سازی چاکراها ) می باشد. گذراندن این دو دوره میتواند زندگی شما را از نظر جسمی و ذهنی کاملا دگرگون و متحول کند. این دو دوره در زمینه عشق و روابط، سلامتی، ثروت و موفقیت برنامه ریزی شده است.

دوره تجسم خلاق دکتر آرام از شبکه‌های تلویزیونی (شبکه مهاجر) پخش گردیده است.

این دوره در 30 موضوع مختلف طراحی شده است که در ده جلسه، قبلا در مرکز تجسم خلاق برگزار می‌شد.
کتاب های دکتر آرام – تجسم خلاق

کتاب های دکتر آرام در زمینه های انرژی درمانی , هیپنوتیزم, قانون جذب , روانشناسی انرژی , مغناطیس درمانی, طب گیاهی , موفقیت و ..  می باشد. لیست کتاب های دکتر آرام: کلیک کنید.
فعالیتهای تلویزیونی دکتر آرام:

برنامه ذهن خلاق در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای از شبکه آموزش یا شبکه 7 از کارهای ایشان می‌باشد.  که چندین بار تاکنون از این شبکه پخش گردیده است.
محصولات لوح فشرده(CD):

ایشان در سال 1380 موفق به گرفتن مجوز تکنیک‌های خود هیپنوتیزم بنام یادگیری خلاق از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قسمت سمعی و بصری شده‌اند  و تاکنون بیش از 60 CD در موضوعات مختلف تهیه نموده‌اند. CD های تصویری ایشان مربوط به شبکه‌های تلویزیونی و سمینارهای برگزار شده می‌باشند.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به aramgroup رجوع کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.