مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

رزومه دکتر آرام در کنار تست چاکرا با تحلیل رایگان

دکتر آرام : روانشناس بالینی و روانشناس سلامت، عضو انجمن روانشناسان آمریکا APA ، مترجم مولف ، محقق علوم متافیزیک، فرا روانشناسی ، مغناطیس درمانی ، مخترع و مبتکر تکنیک های ویژه تجسم خلاق

استاد آرام در زمینه‌های مختلف انرژی درمانی ،دگرهیپنوتیزم، خودهیپنوتیزم، متافیزیک، خودشناسی، مغناطیس درمانی و تکنیک‌های ذهنی ، طب انرژی، کتاب ، فیلم و سابقه تدریس دارند.

تاریخچه شروع فعالیت دکتر آرام
دکترآرام و استاد کابوک و استاد فریدون فریور

شروع فعالیتدکتر آرام  به سال 1366 می‌رسد که به خدمت استاد مرحوم کابوک رسیدند. از محضر استاد کابوک در سنین نوجوانی کسب دانش کردند. چون علاقه زیاد به متافیزیک و هیپنوتیزم و انرژی درمانی داشتند در این مسیر به خدمت استاد مرحوم فریدون فریور رسیدند.

در سال 1368 وارد دانشگاه شدند. از انجایی که علاقه زیادی به هیپنوتیزم و مدیتیشن داشتند ،همیشه در برنامه های فوق برنامه دانشگاه شرکت می‌کردند و اولین سمینار دکتر آرام به سال 1370 در زمینه هیپنوتیزم بر می‌گردد.

شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزشی هیپنوتیزم دکترآرام به راحتی خودتان (خودهیپنوتیزم) و دیگران (دگرهیپنوتیزم) را هیپنوتیزم کنید و به ضمیر ناخودآگاه نفوذ کنید و ذهن خودتان و دیگران را برنامه ریزی کنید.

جهت یادگیری بیشتر می توانید به سوادهیستانا دنبال کنید

کدامیک از دوره های دکتر آرام میتواند به من کمک کند؟

آموزش های دکتر آرام متنوع هستند. اما دوره هایی به شما پیشنهاد داده می شود که بتوانید حداقل ده برابر سرمایه گذاری که می کنید از آن بهره ببرید. این سه دوره برای همه افراد ضروری و اساسی هست.

اولین دوره ای که باید شرکت کنید تا بتوانید مشکلات و آلودگی های انرژی را  در درونتان پاک و تمیز کنید دوره پاکسازی و فعال سازی چاکراها است. این دوره فوق العاده به صورت غیر حضوری هست و میتوانید در هر جایی که هستید تمرینات آن را انجام دهید.

دومین دوره ای که باید بگذرانید دوره خلق آینده است. در دوره خلق آینده شما می توانید آینده تان را در سه بخش سلامتی، پول و ثروت، عشق و روابط بسازید و خلق کنید. دوره ای فراتر از انتظار و تصور شما. از تکنیک های این  دوره در طول زندگی تان می توانید بهره ببرید. انجام تمرین‌های دو دوره بالا می تواند تاثیرات شگرفی در ذهن و جسم شما ایجاد کند. با این دو دوره منتظر معجزه ای باشید!

دوره سوم برای کسانیکه که می خواهند کاری بیشتر از غصه خوردن و ناراحت بودن برای خود و نزدیکانشان انجام دهند. دورهای انرژی درمانی یا درمانگری است. شما از قدرت و نیروی که در درون تان هست خبر ندارید. از الان میتوانید تصور کنید دستان تان درد و ناراحتی های عزیزان تان را از بین می برد. ریشه درد را بخشکانید.

دوره خلق آینده و پاکسازی چاکراها (پاکسازی درون) و انرژی درمانی (درمانگری) به سبک پرانیک هیلینگ به صورت غیرحضوری و آنلاین هم برگزار می شود.

جهت توضیح بیشتر می توانید به چاکرا رجوع کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.