مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

نکات اساسی مسافرت به کانادا

عنوان : تور ارمنستان و مسافرت کیش رایگانآماده به حرکت

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

هتل سورینت مریم کیش

نمای لوکس و چشم نواز هتل سورینت مریم منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است که با ورود به هتل و برخورد دوستانه و محترمانه کارکنان هتل به روشنی قابل فهم است. هتل سورینت مریم که در سال 92 بازسازی کاملی را به خود دیده از 154 اتاق و سوییت مختلف بهره می برد که شامل اتاقهای 2 تخته دوبل و توئین،3 تخته،همچنین 12 سوئيت معمولی و 4 سوییت رویال می باشد. نزدیکی به مراکز خرید و بازارها، وجود رستوران با غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی به علاوه دیگر امکانات هتل، اقامتی دلچسب را در جزیره زیبای کیش و این هتل رقم خواهد زد.

 

رستوران شبنم هتل سورینت مریم با ظرفیت 120 نفر و ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، بام هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت 120 صندلی به منظور صرف صبحانه ایی دلپذیر و کافی شاپ واقع در لابی هتل بخشی از امکانات پذیرایی هتل را تشکیل می دهد.
مزایای هتل سورینت مریم :

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

 

هتل سورینت مریم کیش

از دیگر امکانات هتل : تلویزیون، مینی بار، فضای سبز، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، خشکشویی، صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس و ...

هتل سورینت مریم کیش

آدرس هتل : استان هرمزگان ، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.

هتل سورینت مریم کیش

 تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124578307, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 ,
هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی میل نمایید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها برخوردار شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در این هتل می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.


مزایای هتل داریوش کیش :

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش.

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09124249741, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی شاپ، تلویزیون، مینی بار، تلفن، سالن پذیرایی، باشگاه بیلیارد، اتاق جلسات، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی، مرکز تجاری، فضای سبز، زمین تنیس و ...
هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره‌ی کیش در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته و دارای فضای سبز با نشاط به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم اندازی رو به آبهای آبی خلیج فارس است. طراحی ساختمان هتل به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 ساختاری متفاوت در فاز جدید ایجاد کرده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد. دسترسی راحت به مراکز خرید و تفریحی جزیره از ویژگی های مهم این هتل است که می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله‌ی تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.


مزایای هتل فلامینگو :

هتل فلامینگو کیش هتلی مجلل، با امکانات خوب اقامتی، رفاهی و وصول به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید و بولینگ مریم دارد.

آدرس هتل: استان هرمزگان ، كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

هتل فلامینگو کیش

تلفن راهنمای رزرو هتل: 09125238054, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

از دیگر امکانات هتل : کافی نت، تاکسی سرویس، آسانسور، پارکینگ، رستوران، تلویزیون، فضای سبز، تلفن، کافی شاپ، اتاق جلسات، سالن همایش، صندوق امانات، خشکشویی، خدمات پزشکی و ...

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

شهرستان ونکووردر کانادا و راه ویزای تحصیلی

عنوان : ویزای سرمایه گذاریمونترالو اقامت کانادا

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامتآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.


۱. توسعه تجارت با منطقه آسیا اقیانوسیه

۲. استفاده از چوب آلوده به سوسک صنوبر کوهی

۳. گوناگون کردن اقتصاد جوامع آسیب دیده توسط خسارت سوسک صنوبر کوهی

 

۴. ایجاد مشارکت های تجاری با افراد بومی

۵. توسعه صنایع فن آوری در حال ظهوراستان: انرژی های جایگزین، فن آوری پاک، فناوری اطلاعات ، رسانه های جدید ، و علوم زندگی
کسب وکار (بزینس) فاقد شرایط در این برنامه به چه معنی است؟

درخواستهای انواع کسب و کار زیر در نظر گرفته نمی شوند :

۱. بیزینس اجاره تختخواب همراه صبحانه ،خرید مزرعه برای سرگرمی، بیزینس‌های خانگی

۲. بیزینس های پرداخت وامهای روزانه،چک نقد کردن،پول چنج کردن.

۳. بیزینس وام دهنده های خصوصی.

۴. بیزینس لباس شویی های سکه ای .

۵. بیزینس کارواش های اتوماتیک.

۶. خرید و فروش اجناس دست دوم، مگر این که منجر به ایجاد ارزش افزوده گردد، مثل بیزینس های مربوط به تعمیر، بازسازی، باز تولید، باز یافت اجناس.

۷. فعالیت در زمینه، رهن. اجاره، خرید، فروش املاک، خدمات کارگزاری بیمه‌، واسطه گری تجاری،هر گونه فعالیت دلّالی

۸. بیزینس هایی که خدمات مالی ارائه میدهند.

۹. شرکت های تولید ، توزیع و فروش محصولات پورنوگرافیک یا خدمات صریح جنسی ، یا ارائه خدمات جنسی گرا.

۱۰. هر نوع بیزینسی که موجب ایجاد بی‌ اعتمادی و بی‌ اعتباری برای دولت این استان شود.


علاوه بر این ، درخواستهای انواع کسب و کارزیر در منطقه شهری ونکوور و یا منطقه شهری ابتسفرد در نظر گرفته نمی شود:

۱. فروشگاه های محلی Convinience Stores

۲. فروشگاه اجاره دی وی دی ویدیو

۳. پمپ بنزین

۴. خدمات خشکشویی شخصی

۵. عملیات حق رای ، مگر اینکه از قبل توسط مقامات مسئول استان بریتیش کلمبیا اجازه داده شده باشد.


تعریف سرمایه گذاری در بیزنس

کمترین سرمایه گذاری شخصی قابل اجرا، به خرید املاک و مستغلات اعمال نمی شود مگر اینکه شما بتوانید نشان دهید که برای کسب و کار لازم است ، که در این صورت بیش از دو سوم از این سرمایه گذاری را نمی توان برای این هدف استفاده کرد .

حداقل سرمایه گذاری شخصی قابل اجرا را می توان به انواع هزینه های کسب و کار زیراعمال کرد ، به شرطی که مقدار معقولی درگیر شده باشد:

    ماشین آلات، تجهیزات، مبلمان و وسایل
    بهبود مال الاجاره
    موجودی / دارایی
    امتیاز نامه ها و مجوزها
    هزینه خرید حق رای
    املاک مجاز
    ارتقاء اولیه و بازاریابی
    سایر هزینه های راه اندازی، مانند هزینه مجوزهای حقوقی و دیگر هزینه های حرفه ای






اگر، به دلیل ماهیت کسب و کار شما، شما قادر به هزینه کردن تمام مبلغ حداقل سرمایه گذاری شخصی را در هزینه ها ی بالا ذکر شده، نیستید، شما ممکن است درخواست متعادل کردن دستمزد، اجاره ساختمان و سایر هزینه های عملیاتی عادی (به استثنای هر پرداخت به خودتان یا اعضای خانواده و در طی شش ماه اول عملیات اگر شما در حال ایجاد یک کسب و کار جدید ، یا سه ماه اگر شما در حال خرید یک بزینس موجود هستید) کنید.

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای طراحی وب سایت ارزان  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

اقامت دیدار کانادا

برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.


مهم ترین نکته ای که در هنگام تصمیم گیری برای اقدام جهت اخذ اقامت کانادا باید به آن توجه کنید ،این است که بطور آگاهانه شغل  خود را در کانادا انتخاب کنید و در مورد اینکه آن شغل با سبک زندگی شما هماهنگی دارد و نیاز های خانواده شما را از لحاظ مالی برطرف می کند تحقیق کنید.در این مقاله سعی شده است که به معرفی پر درآمدترین مشاغل کانادا بپردازیم.از افراد غیر تحصیل کرده اما ماهر تا استادان دانشگاه لیست مشاغل برتر کانادا که در زیر درج شده است را بررسی کنند تا بتوانند بازار کار کانادا را بهتر بشناسند. اگر در هر کدام از این مشاغل استعداد پیشرفت داشتید می‌توانید به آینده ای بهتر امیدوار شوید.

 

 

۱- مدیر مالی

نیاز نیروی کاری در زمینهٔ مدیریت مالی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی احساس می‌شود و کارفرمایان در جستجوی کسانی هستند که کاملاً «با پیچیدگی‌های مدیریت مالی آشنایی داشته باشد. اگر در این زمینه تخصص دارید و به زبان‌های خارجی مسلط هستید خیلی بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار می‌گیرید.».

۲- پرستار

بالا رفتن سن جمعیت کانادا دلیل بر نیاز این کشور به نیروی کار در زمینهٔ پرستاری می‌باشد. فرصت‌های شغلی زیادی در زمینهٔ پرستاری برای پرستارانی که تحصیل کرده‌اند و تجربه کاری مرتبط دارند وجود دارد.
میزان حقوق و درآمد پرستاران در کشور کانادا ، حاصل مذاکرات اتحادیه های صنفی بوده و به همین دلیل میانگین درآمد پرستاران در ایالات گوناگون متفاوت است. به عنوان مثال استان بریتیش کلمبیا دارای بالاترین درآمد برای پرستاران است. درآمد پرستاران در کانادا به عواملی چون ایالت، خصوصی بودن یا عمومی بودن محل کار و شیفت کاری بستگی دارد.

۳-مشاغل فنی و حرفه ای

اگر شما به دنبال شغل اداری نیستید، اما درآمد متوسط رو به بالایی را می‌خواهید، این بخش شامل حال شما می‌شود. در این بخش کمبود نیروی کار به چشم می‌خورد، مثلاً «در بخش خدمات (آشپز و باغبان)، در بخش ساختمان سازی (برق‌کار، نجار و لوله کش)، در بخش حمل و نقل (تکنسین حمل و نقل هوایی، تکنسین خدمات خودرو) و در بخش تولیدی (مکانیک صنعتی) نیاز است.».
چهل درصد از مشاغل جدید که در دو دههٔ گذشته آغاز بکار کرده‌اند مربوط به این بخش حرفه ای می‌شوند.

۴- مدرس آموزشگاه های فنی و دانشگاه‌ها

زیاد شدن فرصت‌های کاری برای تحصیل نکرد گان آموزش دیده به معنای داغ شدن بازار کار استادان مدارس فنی حرفه ای و کارآموزی است.
در حال حاضر تعداد این مشاغل بیشتر از تعداد متقاضیان است، مخصوصاً «با در نظر گرفتن آمار بازنشستگان در سال‌های آینده و افزایش بودجهٔ دولت این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.».
شکوفایی در این زمینه بدان معنی است که به مدرسانی جهت تدریس در دانشکده ها، CEGEP کبک، موسسه های فنی و دیگر آموزشگاه های حرفه ای نیاز می باشد.
چه انتظاری دارید: تعداد فرصت های شغلی که ایجاد می شود، بیشتر از تعداد افراد مشتاق و مستعد برای انجام آن کار باشند، به خصوص همراه با بازنشستگی در سال های آتی باشد و گذشته از این، دولت میزان بودجه بیشتری اختصاص دهد.


۵- دندان پزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان

برای دستیابی به حرفهٔ دندان‌پزشک یا بهداشت کار دهان و دندان باید راه طولانی و سختی را در زمینهٔ تحصیل بگذرانید، دانشگاه های زیر ارائه گر این رشتهٔ تحصیلی هستند:

۱- University of Manitoba
۲- Dalhousie university
۳- University of British Columbia
۴- University of Alberta


۶- مدیران IT

رکود اقتصادی در صنعت کامپیوتر در سال ۲۰۰۱ خدشه ای به این زمینهٔ شغلی وارد نکرده است. رشد درآمدی نیز متوسط رو به بالا است.

۷- استادان دانشگاه

بسیاری از افراد هستند که برای ورود به بازار کار به تحصیل می‌پردازند آن‌ها به دنبال دستیابی به تخصص هستند و نیاز به استاد دانشگاه در هر برهه ای از زمان احساس می‌شود. چشم انداز این زمینهٔ شغلی برای کسانی که Ph.D دارند در آینده خوب پیش بینی می‌شود.

۸- مدیران منابع انسانی

نیاز نیروی کار در این زمینهٔ شغلی رو به افزایش است و در آینده هم به همین قدرت باقی خواهد ماند.

۹- داروساز

افزایش جمعیت و همچنین بالا رفتن سن افراد نشان گر نیاز بیشتر به مشاغل مربوط به این زمینه است. داروخانه های بیمارستان‌ها و داروخانه های در سطح شهرها نیروی کار متخصص در این زمینه و همچنین مهاجرین آموزش دیده را جذب می‌کنند. از داروسازهای بیمارستان گرفته تا داروفروشی های نزدیک به محل زندگی شما، شاهد آن هستیم که میزان تقاضا برای دارو در حال افزایش است و از آن جا که میزان تقاضا در این زمینه زیاد است، مهاجرانی که در این زمینه مهارت های لازم را کسب کرده اند می توانند به این شغل حیاتی بپردازند و بسیاری از داروفروش ها به صورت خوداشتغالی مشغول به فعالیت هستند – آن ها صاحب داروفروشی خود می باشند.

۱۰- مشاغل آزاد و کسبه

اگر نیاز به درآمد بالا ندارید و نمی‌خواهید تحت زمان مشخصی کار کنید این زمینهٔ شغلی برای شما مناسب است اما حتماً باید تحصیلاتتان در حد دبیرستان باشد. فروشگاهی را انتخاب کنید که کار در آنجا را دوست خواهید داشت، باید مهارت کار گروهی را بلد باشید و با کامپیوتر آشنایی داشته باشید.

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی

عنوان: تزیین بسیار زیبا و جذاب دکوراسیون ورودی منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو به شما در طراحی دکوراسیون بسیار زیبای منزل و خانه تکانی منزل برای عید نوروز برای عید نوروز و سال جدید کمک زیادی میکند.خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است. بویژه در این روزگار که کار و مسوولیت‌های خارج از خانه فرصت‌های بودن کنار هم را به کمترین حد ممکن رسانده است.

 شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد؛ برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود. یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

ایام خانه‌تکانی زمان خوبی است که از دست وسایل اضافه که به کارتان نمی‌آید، راحت شوید. خیلی از خانواده‌ها در طول سال وسایلی را جمع می‌کنند که هیچ نیازی به آنها ندارند.
این وسیله‌ها به اضافه وسایل خراب و مستعمل که در خانه جایی برای آنها نیست، معمولا به انباری خانه منتقل می‌شوند. بهتر است از فرصت استفاده کنید و این‌گونه وسایل را دور بریزید و برای همیشه از دست آنها راحت شوید. سری به انباری زده، آنجا را نیز مانند دیگر قسمت‌های خانه تمیز و مرتب کنید.

اگر مبلمان شما سالم است و نیازی به تعویض آن ندارید، با تغییر مکان مبل‌ها و میزهای عسلی می‌توانید تغییری در سالن خانه ایجاد کنید یا با تغییر و تعویض چند قاب عکس یا نصب یک آینه زیبا، نمایی نو به سالن پذیرایی بدهید.

لوسترها و روشنایی های دیواری زیبا هم می تواند یکی از گزینه ها تغییر باشند.

با جرات و جسارت کف پله های خانه تان را رنگ کنید. هم می توانید رنگ ها متفاوت برای آن ها در نظر بگیرید، هم می توانید یک طیف رنگی خاص را انتخاب کنید.

اضافه کردن اجزای کوچک اما تاثیر گذاری مانند جا کلیدی هایی که به طبقه بندی و نظم دهی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک می کند را هم فراموش نکنید.

اگر اهل هنر هستید، یک تابلوی بزرگ هنری به دیوار های خانه تان اضافه کنید.

هر چیزی را که فکر می کنید قابلیت تبدیل شدن به گلدان دارد را برای کاشتن گل های بهاری استفاده کنید.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

پیشگیری از ریزش مو با کمک طب سنتی

عنوان: مطالبی برای نگهداری از موهای بلند

این مقاله درمورد عمل بینی می باشد.

برای داشتن پوست شفاف و زیبا باید برخی نکات بسیار ساده را رعایت کنیم تا بتوانیم تاثیر تکنیک هایی برای داشتن پوست شفاف و چهره ای زیبا را در زیبایی پوست و چهره مان مشاهده کنیم. ما آن چیزی هستیم که می خوریم، و بر اساس گفته‌های متخصص پوست من، اگر خیلی تنقلات بخورید از پوستتان می‌توان فهمید! اگر میل شدیدی به تنقلات دارید، این ترفند را اجرا کنید: بجای آب نبات توت بخورید، و به جای چیپس سبزیجات ترد. این تعویض ساده، می‌تواند  وعده ی غذایی توصیه شده ی سبزیجات و میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را به برنامه ی غذایی شما بیفزاید، که تأثیر مشهودی بر چهره ی زیبای شما خواهد گذاشت. استرس در پوست شما خودش را نشان می‌دهد، با استرس، کسل، خسته و مسن به نظر می آیید.با یوگای منظم، مدیتیشن، دویدن و یا حتی خوب گریه کردن استرس را از خود دور کنید، هر کدام که برای شما بهتر این کار را میکند، انجامش دهید، البته پس از زمانی که برنزه کردن، سیگار کشیدن و بیش از حد تنقلات خوردن را کنار گذاشتید.

تغییرات پوستی در بزرگسالان بستگی به وراثت و عوامل محیطی دارد ، ضایعات مختلفی در این سن در پوست دیده می شوند مانند بروز غدد چربی که به علت شاخی شدن بافت چربی است ، پیدا شدن آکنه های شاخی و سیستهای چربی و بالاخره منگوله های پوستی ممکن است به تنهایی یا مشترکاً ظاهر شوند .
بعضی از تغییرات پوستی مانند پیدا شدن لکه های قهوه ای که در بزرگسالان اتفاق می افتد موقتی و زودگذر است در صورت که به علت بارداری و خوردن قرصهای ضد بارداری ، یا در اثر اشکال و تغییر در ترشح هورمون هاست که در ساختار پوست ، تغییراتی ایجاد می کنند . این لکه ها بعد از زایمان ، با قطع قرصهای ضد بارداری و یا درمان اختلالات ترشح هورمونها ناپدید می شوند .
در این سن کم کم علایم چروکیدگی پوست خودنمایی می کند ، بهضی از مشخصات مردانه در زنها بروز می کند مانند پیدا شدن موهای بلند و پراکنده در ناحیه چانه و زیر چانه ، همچنین بروز میخچه در انگشتان پا در این سن بیشتر به چشم می خورد .
برای پیشگیری از این عوارض پوستی توجه به رعایت اصول بهداشتی دارای اهمیت خاصی دارد . مانند استحمام روزانه، توجه به رژیم غذایی صحیح و مناسب سن ، اجتناب از پوشیدن لباسهائی با الیاف مصنوعی ، پیشگیری از خستگی جسمی و روحی ، پرداختن به ورزش و تفریح در هوای پاک و دور از آلودگی های شهر و اجتناب ازپوشیدن کفش های تنگ و نوک باریک .
افراد بزرگسال باید در هنگام حمام کردن ، پوست بدن خود را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه تغییرات غیر طبیعی در آن مشاهده کردند هر چه زودتر با پزشک مشورت کنند تا از بروز هر اتفاق ناگواری پیشگیری شود .
عمده ترین صدمات پوستی که از سن جوانی تا بزرگسالی ممکن است بروز کند ، التهاب پوست به علت مصرف مواد آرایشی است که یکی از رایج ترین آنها التهاب لب ها است؛ مواد رنگی روژلب دارای ائوزین است که لبها را نسبت به نور خورشید حساس کرده و در نتیجه متورم و ملتهب می کند.




در این مقاله درمورد کاشت مو اشاره ای شده است