مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

مدارک لازم و گرفتن پذیرش تحصیلی در قبرس

عنوان: مزایای مهاجرت به قبرس و هزینه زندگی در آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

   قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی یکی از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا است و در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ ریاست این اتحادیه را بر عهده دارد. علاوه بر این، قبرس عضو سازمان ملل متحد، کشورهای مشترک المنافع بریتانیا و همچنین یکی از کشورهای بی طرف می باشد

   واحد پول این کشور یورو است و کمترین میزان مالیات در بین سایر کشورهای اروپایی را از شهروندان و شرکت ها اخذ می کند. جمعیت کم و امنیت بالا به همراه نیروی کار متخصص و شرکت های بین المللی که هر روز بر تعداد آنها اضافه می شود، آینده روشنی را برای این کشور رقم زده است.

    میزان جرم و جنایت در قبرس در مقایسه با دیگر کشورهای رقابتی مدیترانه مثل اسپانیا، پرتقال ، ایتالیا و فرانسه بسیار پایین است. میزان جرم در قبرس به طور میانگین یک دهم سایر کشورهای اروپایی است.

   نرخ بیکاری در قبرس بسیار پایین و رتبه سوم در اروپا (در کم بودن) را با ۳.۵% بیکاری دارد. کانادا و استرالیا با حدود ۸ درصد و آمریکا با ۱۰% و انگلستان با ۹ درصد بیکاری بیشتری دارند.

   با کشف و استخراج میادین بزرگ نفت و گاز در جنوب قبرس ، این کشور در ۱۰ سال آینده به یکی از ثروتمند ترین کشورهای منطقه تبدیل خواهد شد.

   آب و هوای مناسب مدیترانه ای و طبیعت زیبای این کشور به همراه همزیستی مسالمت آمیز فرهنگ های متفاوت در کنار یکدیگر ، استانداردهای مناسبی از زندگی را برای ساکنین این جزیره به ارمغان آورده است.

   %۹۶ مردم قبرس به زبان انگلیسی تسلط دارند.

   برای کسب اقامت قبرس هزینه و زمان بسیار کمتری در مقایسه با کشورهایی نظیر انگلستان ، کانادا ، آمریکا و استرالیا لازم است.

تمام کالاها و خدمات در قبرس با ۱۷% مالیات ارزش افزوده به فروش می رسند که این نرخ کمترین نرخ مالیات ارزش افزوده در کل اروپا می باشد، همچنین مالیات بر درآمد شرکت های قبرسی ۱۰% می باشد که کمترین نرخ در میان کشورهای اروپایی است.

هزینه هر لیتر بنزین تقریبا بین ۱.۲ تا ۱.۴ یورو می باشد و با بالا و پایین رفتن قیمت جهانی نفت، قیمت بنزین در قبرس نیز تغییر می کند ولی با توجه به مسافت های کوتاه و عدم وجود ترافیک مقدار بنزین مصرفی بسیار کمتر از ایران است.

کمترین هزینه اجاره یک آپارتمان ۱ خوابه در شهری مانند نیکوزیا و یا لیماسول در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ یورو است. در لارناکا و پافوس با ۳۰۰ یورو هم می توان مورد مشابهی یافت، و در عین حال مثلا در منطقه پافوس با ۶۰۰ یورو می توان یک خانه دوبلکس ۳ خوابه با استخر اجاره کرد.

لازم به یاداوری است که اکثر املاکی که اجاره داده می شود به صورت مبله است. همچنین معمولا لزومی به پرداخت پول پیش وجود ندارد ولی ممکن است صاحب خانه هزینه ۲ یا ۳ ماه اجاره را جلوتر بگیرد.

هزینه بلیط اتوبوس داخل شهری و بین شهری بین ۲ تا ۵ یورو بسته به مسیر متفاوت می باشد. طبیعتا هزینه تاکسی گرانتر است و از ۱۰ یورو شروع می شود. همچنین شما می توانید به صورت روزانه ماشین کرایه کنید و خودتان رانندگی کنید.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست

عنوان: تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

مراقبت از پوست امری ضروری است که هر فردی برای داشتن پوست سالم و شفاف و زیبا باید تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست را درنظر داشته باشد و در رعایت نکات مربط به مراقبت از پوست کوشا باشد.

مراقبت از پوست امری دائمی است ، آگاهی خود را افزایش دهید و یک برنامه جامع برای داشتن پوستی زیبا و سالم داشته باشید. تصمیم گرفته ایم تا راهنمای کاملی برای شما آماده کنیم تا در مراقبت از پوستتان همواره مد نظر داشته باشید ، توجه داشته باشید که این کاریست روزمره و دائمی ، عادت کنید تا همواره از آن پیروی کنید. بر اساس تحقیقی که در ژورنال تخصصی تغذیه در آمریکا منتشر شده است: کسانی که به ویژه ویتامین C زیاد مصرف می‌کنند، کمتر دچار چین و چروک و خشکی پوست و پوست ترک‌خورده (به دلیل مواد مغذی برای افزایش کلاژن) می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند ۴.۵ پیمانه در روز از میوه و سبزیجات مصرف کنید در حالی که میانگین مصرف خانم‌ها فقط حدود ۲.۵ پیمانه است.

مصرف میوه و سبزیجات را دو برابر کنید.

مصرف به اندازه میوه و سبزیجات برای سلامت بدن ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که میوه و سبزیجات رنگی یعنی با رنگدانه زیادی می‌خورند سلامت و جذابیت بیشتری دارند (واقعا!). دکتر الیسا زید، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب (Younger Next Week) می‌گوید: “میوه و سبزیجاتی که حاوی کاروتینوئید(نوعی ویتامین) هستند(مثلا هویج، فلفل قرمز، کدو)، توناژ زرد، قرمز و نارنجی پوست را افزایش می‌دهند.”

فقط دو بار در روز صورتتان را بشویید

به گفته امی گرابر Emmy Graber، متخصص بیماری‌های پوستی و استادیار بخش پوست در دانشگاه پزشکی بوستون، اکثر خانم‌ها روزانه ۴ یا ۵ بار صورت خود را می‌شویند، اما مطالعات نشان می‌دهد دو بار در روز مطلوب است. شستشوی بیشتر سبب می‌شود پوست شما چربی طبیعی خود را از دست بدهد. گرابر می‌گوید بعضی از ذرات لایه بردار موجود در اسکراب‌ها می‌تواند باعث خراش‌های میکروسکوپی بر روی پوست شود . میکروبیدها می‌توانند برای ما مضر باشند(اخیرا مشخص شده که به طور فزاینده‌ای اقیانوس و دریاچه‌های بزرگ را آلوده می‌کنند و ممکن است سطح سموم را در ماهی که می‌خوریم افزایش دهند) گرابر می‌گوید: “لیف حمام به خوبی سلول‌های مرده بدن، کثیفی و آرایش را می‌گیرد.”

برای سالم نگه داشتن پوستتان، تلاش کنید عادت های بدی که منجر به آکنه، سرخی، یا خراش می شوند را ترک کنید. پوستتان را نفشارید- به خصوص جوش هایتان را- در غیر این صورت دچار زخم های دائمی می شوید.اسپری و ژل مو را از صورتتان دور نگه دارید. آن ها می توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند. از هدبندها یا کلاه پشمی که باعث حساسیت پوست می شوند استفاده نکنید. سیگار نکشید. صورتتان را پیر می کند و باعث زردی و خشکی اش می شود. و سعی کنید استرس که یکی از عوامل بسیار مهم درنابودی  زیبایی پوست است را از خود دور کنید .
 

ماسک های طبیعی

سعی کنید هر چند وقت یک بار از ماسک های مختلف استفاده کنید ، دقت کنید که آنهارا بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید . البته ماسک های آماده در بازار موجود هستند اما بهتر است از ماسک های دست ساز و طبیعی استفاده کنید .

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

استفاده از شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

عنوان: ست کردن بسیار زیبای مبلمان و فرش

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

داشتن سدکوراسیون سرویس بهداشتی وحمامرویس بهداشتی و حمام زیبا در طراحی دکوراسیون منزل بسیار مهم است و دکوراسیون سرویس بهداشتی وحمام از مهمترین نقاطی است که باید به دکوراسیون آن توجه داشت. اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را برای زیبایی و تزئین فضاهای عمومی تر مثل نشیمن و اتاق خواب قرار می دهیم و فضاهای خصوصی تر خود را از یاد می بریم، هیچ قاعده و قانونی نیست که فضای خصوصی تر مثل سرویس های بهداشتی را نباید تزئین کرد! چه اشکالی دارد که این فضاها را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزئین کنیم! امروز می خواهیم با ترفند های ساده برای تزئین سرویس های بهداشتی آشنا شویم با ما همراه باشید.
برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا کافی است کاشی های سرد همیشگی را تغییر دهید، می توانید کاشی ها ی خود را رنگ نمایید و از دو بافت متفاوت برای دیوارهای خود استفاده کنید، با تغییر رنگ و بافت کاشی ها می توانید فضای سرویس بهداشتی خود را از حالت همیشگی خارج کنید.

اگر در سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد، این نردبان می تواند جای حوله های دستی شما باشد.

در حمام نیز می توانید مانند هر فضای دیگری در خانه از سبک مورد علاقه تان پیروی کنید. مثلا حمام بالا با الوار های چوبی در سقف آن به سبک روستیک طراحی شده است.

طراحی مدرن و مناسب برای حمام می تواند دکوراسیون حمام شما را به محیطی سرشار از انرژی و روشنی تبدیل نماید تا لحظاتی خوش در هنگام نظافت داشته باشید.

در هنگام تهیه وان حمام لازم است چند نکته کوچک را رعایت نمایید تا پس از تهیه وان  دچار مشکل نشوید. از جمله این نکات می توان به قابلیت شستشوی آسان برای وان حمام اشاره کرد

اجسام جرم گیر که به راحتی آلودگی آن ها تمیز نمی شود به هیچ عنوان برای وان حمام مناسب نیستند همچنین بهتر است جنس وان حمام لغزنده نباشد تا دچار لغزش پا و سانحه در حمامنگردید.

از دیگر نکاتی که در انتخاب مدل وان حمام باید رعایت نمایید انتخاب ابعاد وان به اندازه حمام شماست تا مسیر حرکت در حمام باز باقی بماند.

شاید کمی غیر منطقی به نظر برسد اما باید بگویم در طراحی فضای داخلی چه نشیمن و چه سرویس بهداشتی شما هیچ قاعده و قانونی و جود ندارد! خودتان را محدود به قواعد نا نوشته ی دکوراسیون داخلی نکنید، از سنگ های آنتیک برای جلوه ی بیشتر دیوار پشت رو شوی خود استفاده کنید، یک گلدان، دو قاب عکس می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهد، امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

برای فضای اطراف روشوی خود از دکوری های کوچک استفاده کنید، یک گلدان ، شمع های معطر، عود و یا حتی شیشه های زیبای عطر هایتان همگی می توانند فضای سرویس بهداشتی شما را متفاوت جلوه دهند.

اگر در سرویس بهداشتی شما فضای کافی دارد می توانید جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، یک نردبان و چهارپایه ی دکوپاژ شده به خوبی می تواند برای فضای شما مناسب باشد، این نردبان می تواند جای حوله های دستی شما باشد.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

عنوان: انتخاب لباس نامزدی و جشن عقد

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

انتخاب دسته گل عروس در برگزاری مراسم عروسی از مهمترین نکات است و با توجه به چند نکته ساده میتوان دسته گل عروس شیک و زیبا انتخاب کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکته ها را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند. در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند.

به جای این‌که ساقه دسته گل‌تان را با روبانی یک رنگ که معمولا هم سبز است بپوشانید و دورش یک روبان رنگی ببندید بهتر است خودتان بسته به رنگ گل‌هایی که انتخاب کرده‌اید در بازار بگردید و روبان‌هایی رنگارنگ با جنس های متفاوت مثلا ساتن یا مخمل تهیه کنید و دور ساقه دسته گل‌تان بپیچید.

اگر در سالن‌تان تعدادی میز با یک مدل گل داشته باشید چشم مهمان‌ها خسته می‌شود برای اجتناب از این طراحی یکنواخت و تکراری گل‌های ورودی باغ یا سالن، راه ورودی، میز خودتان، میز‌های مهمان‌ها، میز خانواده نزدیک را با یک مدل واحد اما در اندازه‌های مختلف بیارایید. مثلا می‌توانید روی برخی میزها از شیشه‌هایی به شکل هندسی که از یک مدل گل انتخابی‌تان پر شده استفاده کنید و روی برخی دیگر از میزها گلدان‌های بزرگ گل که با برگ‌های بلند و چند مدل گل تزیین شده‌اند را بگذارید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.