مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

خواص پیاده روی برای بدن چیست؟ تغییرات بدن در هنگام پیاده روی

عنوان: خواص پیاده روی برای بدن چیست؟ تغییرات بدن در هنگام پیاده روی

موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است

اگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکااگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکا

خواص موز

 ماسک میوه ای که در ۵ روز موهایتان را بلند و پرپشت می کند
موز میوه ای مفید است که می تواند در بازه زمانی ۵ روزه با تقویت موها، آن ها را بلند و پرپشت و در عین حال زیباتر کند.
موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است.

گفته می شود که یکی از علل ریزش مو کمبود برخی مواد در بدن است که آن مواد به راحتی در موز پیدا می شود.
شاید کمتر از خواص معجزه آسا موز در تقویت و بلندی موها شنیده باشید. در این باره باید به شما بگوییم مصرف موز از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد موها را دوچندان می کند، به طوری که در صورت استفاده منظم و اصولی از موز در مدتی کوتاه موهایتان به طور معجزه آسایی بلند، پرپشت و زیبا می شود.
برای تهیه ماسک مو موز کافی است یک موز را له کنید و آن را بر روی موهایتان بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه آن را به همان شکل رها کنید. پس از ۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید و خشک کنید. سعی کنید از شامپوهای گیاهی و بی خطر استفاده کنید. روزی یک مرتبه به مدت ۵ روز این کار را ادامه دهید و بعد از این بازه زمانی ۵ روزه از اثرات خارق العاده موز بر روی موهایتان لذت ببرید و این ماسک خانگی و طبیعی را به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

در زمان گیر کردن در آسانسور چه کنیم؟

عنوان: در زمان گیر کردن در آسانسور چه کنیم؟

گل‌ها جزء زیباترین مخلوقات خدا هستند که دیدن زیبایی ظاهری، بوئیدن عطر دلپسند و لمس لطافت گلبرگ‌های‌شان بی‌شک احساسی عمیق و شگرف را به بشر هدیه کرده است. در این مطلب به سراغ تعدادی از این مظاهر زیبایی رفته‌ایم که با شکل عجیب و خاص خود بیننده را متحیر می‌کنند.

یک گلدان پر از گل هر مکانی را به شکلی باورنکردنی باروح و سرزنده می‌کند. اما واقعیت این است که هدف اصلی این زیبایی ما انسان‌ها نیستیم. شاید در وهله اول جذابیت گل‌ها نه برای چشمان زیبا پسند بشر، که برای آن دسته موجوداتی تهیه و تدارک دیده شده که وظیفه حفظ بقاء گونه آنها را بر عهده دارند.

بله منظورم حشرات یا پرندگانی هستند که جذب رنگ، شهد یا عطر و بوی گل شده و وظیفه‌ی خطیر گرده افشانی گیاهان را خواسته یا ناخواسته برعهده می‌گیرند. این وظیفه مبهوت کننده نتیجه تکامل شگفت‌انگیز در رنگ یا شکل گیاهان است که سعی در جلب توجه هر چه بیشتر دارند. بعضی که حتی پا را فراتر از این نهاده و در مسیر این انقلاب تکاملی، شکل و ظاهری عجیب به خود گرفته‌اند به طوری که شباهت‌های عجیبی به دیگر جانوران یا موجودات تمثیلی پیدا نموده‌اند.

در طبیعت شاید گل ارکیده از این نظر پیشتاز باشد. ارکیده یا گل ثعلب که در مناطق مرطوب و بویژه در جنگل‌های بارانی یافت می‌شود، گیاهی است با گونه‌های متعدد، به طوری که تعداد گونه‌هایش دو برابر پرندگان و چهار برابر پستانداران برآورد می‌شود. رنگ گل‌های ارکیده پر زرق و برق و پر جلوه بوده به طوری که حشرات و پرندگان را به راحتی جذب خود می‌کند، این گل‌ها در اصل نوید بخش شهدی خوش طعم و گوارا هستند.

اما در مورد اشکال عجیب آنها می‌توان گفت که روند تکامل این گیاه،  بر مبنای نیاز به گرده‌افشانی پی‌ریزی شده و از این روی در طول این تکامل عجیب، اشکالی خاص از این گل بوجود آمده‌اند که در نوع خود بسیار دیدنی و در عین حال خاص به شمار می‌روند. بعضی از این گل‌ها بیشتر میزبانی زنبورها را برعهده دارند و به همین دلیل باب طبع آنها آرایش یافته‌اند، در حالی که دیگر گونه‌ها در جهت گرده‌افشانی توسط مرغان شهد خوار یا دیگر گونه‌های حشرات تکامل پیدا کرده‌اند.

البته در کنار این نیاز طبیعی، رنگ مبهوت کننده و تنوع زیستی آنها، دیگر مخلوق این جهان یعنی بشر را نیز مجذوب خود کرده، چرا که انسان همیشه و در همه حال تشنه‌ی زیبایی بوده و خواهد بود. عاشقان حقیقی گل‌های ارکیده این گونه‌ی گیاهی را ارج می‌نهند، چرا که اشکال زیبای آن که به نوعی یادآور دیگر موضوعات و مفاهیم بوده، خود معجزه‌ای است از طبیعت که به شکلی باورنکردنی در قالب گل‌های رنگارنگ رخ نموده است.

کلکسیون جالب هواپیماهای کاغذی !!

عنوان: 17 راهکار روزانه که باهوش تر میشوید!!!!

کرفس اوره خون را پایین می‌آورد. در طب سنتی شرقی از کرفس به‌عنوان درمان‌کننده سردرد، هضم‌کننده غذا، ادرارآور، ضدنفخ و تقویت‌کننده قوای جنسی یاد شده است. در گذشته نیز معتقد بودند خوردن این سبزی به رفع ورم مفاصل کمک می‌کند و امروزه این باور به اثبات رسیده است.

زمانی که میزان اسیداوریک در بدن افزایش می‌یابد و بیماری‌هایی مانند نقرس و درد مفاصل بروز می‌کند، مصرف کرفس می‌تواند سطح اوره را پایین ‌آورد. به افراد دچار ضعف اعصاب نیز توصیه می‌شود کرفس بخورند. امروزه در کشورهای مختلف از جمله انگلستان، در تهیه بیش از 60 فراورده‌ دارویی گیاهی ضدورم از دانه کرفس استفاده می‌شود.

اسانس دانه‏ کرفس دارای خاصیت ضدمیکروب، آرام‌بخش و کاهش‌دهنده قندخون است اما این دانه در کشور ما کمتر کاربرد دارد. از میان مهم‌ترین خواص ثبت‌شده کرفس، می‌توان به خاصیت ضددرد، آرام‌بخش،‌ ضدالتهاب مفاصل، ضدباکتری، ضدتشنج، آنتی‌اکسیدان (ضدسرطان)، التیام‌دهنده دردهای روماتیسمی، ضداسپاسم (گرفتگی ماهیچه‌ها)، افزایش‌دهنده قوای جنسی، ادرارآور، کاهش‌دهنده چربی‌خون و فشارخون (به دلیل ادرارآوربودن)، مقوی و محرک معده اشاره کرد.

کرفس سبزی ادرارآوری است و هر ماده غذایی‌ای که خاصیت ادرارآوری داشته باشد، باعث کاهش فشارخون می‌شود. البته تا حدودی در کاهش چربی، فشارخون و قندخون نیز موثر است. این آثار مربوط به ساقه و برگ این سبزی می‌شود و ساقه کمی بیشتر از برگ چنین خاصیتی دارد.

کرفس و خواص آن!کرفس یکی از سبزی‌هایی است که علاوه بر استفاده از آن در تهیه انواع غذا و سالاد، بسیاری از افراد برای لاغرشدن، آن را در رژیم غذایی‌شان می‌گنجانند.خاصیت ادرارآوری این سبزی نسبتا بالاست و همین موضوع چنین خاصیتی را به آن می‌دهد. البته گیاهان بسیاری این خاصیت را دارند اما قدرتشان یکسان نیست. امروزه علت بسیاری از چاقی‌ها ادم یا وجود آب اضافی لابه‌لای سلول‌های بدن است بنابراین در چاقی‌هایی از این دست، مصرف کرفس می‌تواند باعث کاهش وزن شود.

البته روزانه یا یک‌روز در میان، نباید بیش از 100 گرم ساقه تازه کرفس یا آب ساقه آن مصرف شود زیرا زیاده‌روی در مصرف آن ممکن‌است باعث تورم کلیه‌ها شود بنابراین افراد دچار ناراحتی کلیوی، باید مراقب مقدار مصرف این سبزی باشند. از طرفی مواد معدنی موجود در کرفس نسبتا زیاد است و زیاده‌روی در مصرف آن عدم تعادل مواد مغذی را به دنبال خواهد داشت.البته برخی افراد به کرفس حساسیت دارند و ممکن است تماس یا مصرفش باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای و قرمز رنگ و بروز واکنش‌های پوستی در آنها ‌شود و در این صورت تنها راه پیشگیری، نخوردن کرفس است.


غلط های رایجی که در تربیت بچه ها اتفاق می افتد

عنوان:راه های کاشت ناخن و عوارض آن!! | اشتباهات متداولی که در تربیت فرزندان رخ می دهد | صدا چه تاثیری در جذابیت پسران خواهد داشت | روستای منحصر به فرد هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

خودتان را هم دوست داشته باشید — اگر می‌توانید بچه‌ها را با وجود شلوغی‌هایی که می‌کنند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید مادرتان را باوجود غرغرهایی که می‌کند دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچوقت به حرفتان گوش نمی‌دهد دوست داشته باشید؛ اگر می‌توانید دوستتان را بااینکه فراموش می‌کند چیزهایی که قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ در این صورت می‌دانید چطور می‌توان آدم‌هایی که کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً می‌توانید خودتان را هم دوست بدارید.

کارهای بکنید که در آینده از خودتان متشکر باشید — کارهایی که هر روز انجام می‌دهید مهمتر از کارهایی است که هرازگاهی انجام می‌دهید. آنچه امروز انجام می‌دهید مهم است چون یک روز از زندگیتان را به ازای آن می‌دهید. سعی کنید کاری باشد که ارزش آن را داشته باشد.

بخاطر همه مشکلاتی که ندارید، متشکر باشید — پولدار شدن دو صورت دارد: اینکه هر چه بخواهید داشته باشید و دیگری اینکه به آنچه که دارید راضی باشید. همین حالا قدردان همه چیز باشید و مطمئن باشید که با این روش از هر لحظه از زندگیتان لذت خواهید برد. خوشبختی زمانی می‌آید که دست از شکایت کردن درمورد مشکلاتی که داریم برداریم و بخاطر همه مشکلاتی که نداریم شکرگزار باشیم. و به خاطر داشته باشید، برای به دست آوردن روزهای خوب، باید با روزهای بد زندگی بجنگید.

برای تفریح کردن وقت کافی بگذارید — گاهی اوقات لازم است که چند قدم عقب بروید تا به همه چیز خوب نگاه کنید. هیچوقت نگذارید زندگیتان آنقدر با کار مشغول شود، ذهنتان آنقدر درگیر نگرانی شود، قلبتان آنقدر انباشته از ناراحتی‌ها و کینه‌های قدیمی شود که هیچ جایی برای تفریح کردن و لذت بردن نداشته باشید.

از کوچکترین چیزهای زندگی لذت ببرید — بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند. می‌توانید از ساده‌ترین لجظات زندگی نهایت لذت و شادی را ببرید. تماشای غروب آفتاب یا وقت گذراندن با یکی از اعضای خانواده و هزاران لذت کوچک دیگر رایگان در اختیار شماست. از آنها لذت ببرید چون ممکن است یک روز که به عقب نگاه کنید متوجه شوید که چیزهای بزرگی بوده‌اند.

این واقعیت را بپذیرید که گذشته امروز نیست — اجازه ندهید گذشته حال و آینده شما را بدزدد. شاید به کارهایی که در گذشته کردید مفتخر نباشید اما اشکالی ندارد. گذشته گذشته است و قابل تغییر، قابل فراموشی یا پاک کردن از زندگیتان نیست. فقط باید آن را قبول کرد. همه ما دچار اشتباه می‌شویم، همه ما دچار مشکل می‌شویم و گاهی افسوس اتفاقات مختلف در گذشته‌مان را می‌خوریم. اما شما اشتباهاتتان نیستید، مشکلاتتان هم نیستید، و الان با قدرت شکل دادن به زمان حال و آینده‌تان اینجایید.

زمانی که باید بگذرید — همیشه موضوع ترمیم چیزی که شکسته است نیست. بعضی روابط و موقعیت‌ها قابل ترمیم نیستند. اگر بخواهید به زور آنها را به هم بچسبانید، همه چیز فقط بدتر خواهد شد. گاهی‌اوقات باید از نو شروع کنید و چیزی بهتر بسازید. قدرت نه فقط در توانایی ادامه دادن بلکه در توانایی شروع دوباره با لبخندی روی لب‌ و عشقی در دل پدیدار می‌شود.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.