مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

مزیت های؟ خرید انواع لاستیک هوندا

ویژگی های خرید لاستیک عقب هوندا  به شکل کاملاً آنلاین

 

دراین روزگار مردم بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود دارند دوست دارند تا وظایف شخصی را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در زمان و خرج جابه جایی مردم صرفه جویی نماید. یکی از مواردی که ممکن است همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید لاستیک عقب هوندا به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش لاستیک عقب هوندا یکی از مواردی است شکل اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین فروشگاه هایخرید لاستیک عقب هوندا سر بزنید میتوانید به good4p.com مراجعه کنید.

چند سال از عمر تایرهای موتورسیکلت شما گذشته است؟

نکته مهم این است که امکان دارد تایرهای موتورسیکلت خود را از نظر ظاهری بررسی کنید و همه چیز مرتب به نظر برسد، اما به دلیل کهنه بودن آن­‌ها، در یک پیچ تند با سرعت بالا در هوای بارانی، عملکردی ضعیف داشته باشند. دلیل این امر این است که در بسیاری از موارد، زمان زیادی طول می‌­کشد که آج لاستیک از بین رفته و ظاهری نامناسب پیدا کند. به این ترتیب، پیش از این که تایرهای موتورسیکلت شما در ظاهر غیر قابل استفاده به نظر برسند، عمر مفید آن­‌ها به پایان می‌­رسد و مواد تشکیل‌دهنده آن­‌ها خاصیت خود را از دست می­‌دهند.

بیشتر تولیدکنندگان تایر، معمولاً تایرهایی با عمر بیشتر از پنج سال را به فروش نخواهند رساند. اما مشکل این است که بیشتر افراد تایر را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خریداری نمی­‌کنند و متاسفانه عاملین فروش هم لزوماً تایرهایی با عمر کمتر از پنج سال را به شما نخواهند فروخت. با این حساب، دانستن نحوه خواندن تاریخ تولید تایر موتورسیکلت امری ضروری به شمار می‌رود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن تاریخ تولید تایر، ابتدا باید نوشته DOT را روی تایر پیدا کنید. تاریخ تولید – که یک کد چهار رقمی است – نزدیک به این نوشته خواهد بود. در این کد چهار رقمی، دو رقم سمت راست سال تولید تایر را نشان داده و دو رقم سمت چپ نشان می‌­دهند که تایر در چندمین هفته از سال به تولید رسیده است. به طور مثال، تاریخ تولید 0818 بر روی یک تایر موتورسیکلت به این معنی است که تایر مورد نظر در هفته هشتم سال 2018 به تولید رسیده است. دو تصویر زیر، دو نمونه دیگر از نحوه خواندن تاریخ تولید تایر را نشان می‌دهند.

جهت توضیح می توانید به اینجا بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.