مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

ترفندهای خرید درست کابینت ام دی اف در چینش داخلی آشپزخانه

عنوان:راه های تهیه به جا کابینت فلزی در طراحی  داخلی آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و تکنیک انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه به شما در این زمینه کمک میکند. رنگها می توانندظاهر آشپزخانه راتغییر دهند و حس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند دلگیرترین و تاریک ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به وسعت فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها بسیار مهم می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند. همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد. استفاده از رنگهایی که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش برای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

یک رنگ خنثی دیگر که به خوبی می تواند در فضای داخلی شما خوش بشیند رنگ طوسی است، اما این رنگ حتما باید به صورت ترکیبی در فضای آشپزخانه قرار بگیرد. از جمله رنگ های خوش ترکیب با طیف رنگی طوسی می تواند نارنجی، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به سایر وسایل و لوازم می توانید بهترین آن را برای فضای داخلی خود استفاده نمایید. رنگ نارنجی به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد برای فضای عملکردی همچون آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. اما توجه داشته باشید که این رنگ نیز همانند قرمز فضای شما را شلوغ می کند پس سعی کنید فضای آشپزخانه ی شما حالت نمایشگاهی خود را حفظ نماید.

طیف رنگی آبی و یا آبی خاص برای کابینت هایی به سبک کلاسیک می تواند رنگ زیبایی باشد. اما توجه داشته باشید که آبی که تناژ رنگی طوسی را در ترکیب خود دارد برای فضای عملکردی آشپزخانه نسبت به سایر آبی ها مناسب تر است، رنگ های آبی کم رنگ و طیف های فانتزی تر آن مناسب برای اتاق خواب است، اما هیچ قانونی شما را در استفاده از آن ها منع نمی کند.

این رنگ از آن دسته رنگ هایی است که کمتر کسی به سراغشان می رود، اما اگر زرد خوش رنگی را برای فضای آشپزخانه ی خود استفاده نمایید قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. رنگ زرد هم در فضای آشپزخانه های کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد کند اما نسبت به رنگ سفید گرمای بیشتری به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد به خصوص اگر با رنگ هایی مثل قهوه ای در فضا ترکیب شوند گرمای بیشتری را به فضای شما می بخشند.  

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

آشنایی با هتل های 5 ستاره و ایرانی در مالزی و معرفی مسیر های زیبا مالزی

عنوان : نکاتی برای ورود به دبی و انتخاب برترین هتل در کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دبی به خاطر نزدیکی به ایران و امکانات پیشرفته ای که دارد، یکی از اولین مقاصد سفر خارجی هر ایرانی به حساب می آید. شهری که گشت و گذار در آن برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت اما کیفیت بالا و هیجان زیادی دارد. اگر قرار است راهی دبی شوید، پیشنهاد می کنیم تمام وقتتان را به بازارگردی اختصاص ندهید. سرزمین شیوخ خلیج فارس دیدنی های دیگری هم دارد که وقت گذاشتن برای آنها سفر شما را متفاوت خواهد کرد.

 دبی سرزمین طبیعت گردی نیست. اگر صحراهای این شهر را فاکتور بگیریم، این شهر هیچ جاذبه طبیعی برای گردشگران نخواهد داشت. با این حال جای خالی طبیعت را دست سازه های بشری و جذابیت های نوین دبی پر می کند. دبی بهترین گزینه مسافرانی است که می خواهند یک سفر نزدیک، کم هزینه، لوکس و پر از تجربه های جدید را تجربه کنند.

 خور دبی
خور دبی یک ورودی آب از دریا به داخل خشکی است که باعث شده تا دبی به دو بخش دیره و بردبی تقسیم شود. برای جابجایی و تردد بین این دو قسمت از یک تونل زیر آبی و دو پل احداث شده بر روی این خور استفاده می شود. طول این خور در حدود 15 کیلومتر و عرض آن 500 متر است. قایق هایی که در زبان محلی به آن ها "ابرا" گفته می شود مردم محلی و توریست ها از یک سمت خور به سمت دیگر منتقل می کنند. این قایق های چوبی در حدود 30 مسافر را حمل می کنند و بطور مرتب تا پاسی از شب بین دو طرف خور درحرکتند. دیدن نمای شهر و لنج هایی که در کنار خور پهلو گرفته اند، از داخل این قایق ها بسیار دیدنی است. کرایه این قایق ها 50 فلس است و شما می توانید در صورت تمایل یک قایق را بصورت اختصاصی با پرداخت 30 تا 50 درهم برای یک ساعت گردش در خور دبی اجاره کنید.

ناهار در زیردریایی
رستوران المحاره (به معنی صدف) یکی از دیدنی ترین رستوران های دبی است که دسترسی به آن توسط یک زیردریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم های زیبایی را به نمایش می گذارد. این آکواریوم ها بیش از یک میلیون لیتر آب دارند و باعث شده اند این رستوران در میان 10 رستوران برتر دنیا قرار گیرد. برای دیدن رستوران المحاره باید به هتل برج العرب مراجعه کنید. این هتل دارای 60 طبقه است و ستون بندی این هتل تا 40 متر زیر دریا انجام شده است. برج العرب بزرگتر از برج ایفل است.

صحراگردی
در امارات یکی از پیشنهادهای همیشگی که به شما می شود، تور صحراگردی است. توری که هدف آن نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به بازدید کنندگان است و شما در آن حدود ساعت 3 یا 4 بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت کرده و در اولین قسمت با ماشین های چهار محور (4WD) به گردش در میان تپه های شنی کویر می پردازید. سپس به یک کمپ می رسید که به صورت سنتی ساخته شده است. صرف شام و نوشیدنی، استفاده از بوفه کامل، موزیک و پایکوبی عربی در زیر آسمان زیبای کویر از برنامه های این تور است. این تور با بازگشت به شهر در حدود ساعت 10 شب پایان می یابد.

 در تورهای یک روزه و یا چند روزه صحراگردی هم برنامه هایی از قبیل دیدار از وادی ها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوه های حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمه های این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

 دلفیناریوم دبی
پارک دلفین ها یک مکان سرپوشیده و زیبا می باشد که کاملآ زیر نظر دولت امارات اداره می‌شود. این پارک با مساحت ویژه خود یکی از بزرگترین مراکز تفریحی در قلب دبی است.

در این پارک دلفین ها و سگ های آبی تربیت شده برنامه های خارق العادهای را از خودشان به نمایش می گذارند که موجب شده طرفداران زیادی در تمامی سنین داشته باشند در این برنامه شما حتی می‌توانید با دلفین ها شنا کنید و یک روز کاملآ شاد و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

 سرزمین عجایب
زمانی که از پل قرهود در نزدیکی پارک کنار خور عبور می کنید، متوجه سقف هایی رنگارنگ و درخشان خواهید شد. اینجا سرزمین عجایب است. یکی از منحصر بفردترین پارک های سرگرمی در منطقه خاورمیانه. این پارک از سه بخش تشکیل شده است: خیابان اصلی، پارک سرگرمی ها و پارک آبی (SplashLand) که در هر بخش سرگرمی ها و تفریحات متنوعی عرضه می گردد.

تعداد بسیار زیادی از دستگاه ها و ماشین ها و وسایل بازی (چه در داخل سالن و چه در فضای باز) تمامی سنین را به هیجان وا می دارد. همه چیز برای تفریح و هیجان مهیاست. از پرتاب شدن توسط یک شاتل با سرعت 130 کیلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متری در عرض 2.5 ثانیه گرفته تا یک شترسواری آرام. و در کنار اینها می توانید از سایر امکانات این پارک مانند استخرها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی و نوشیدنی و غیره استفاده کنید.

هتل ابجر دبی
هتل ابجر دبی در فاصله ۳ کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض واقع شده است. تمامی اتاق های مطبوع  هتل ابجر با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان خود می باشند. تمام نقاط این هتل ۴ ستاره مجهز به وای فای است. میهمانان می توانند از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۵ دقیقه ای هتل ابجر قرار دارد. فاصله بسیار کم بین این هتل و ابو اسلام یکی از ویژگی های است که اغلب توریست ها به عنوان یک مزیت برای این هتل عنوان می کنند.همچنین هتل ابجر در نزدیکی مترو ابوتگرگ واقع شده است. هتل در چند قدمی مرکز تجاری دبی و در ۱۰۰ متری ایستگاه متروی ابو هیل (Abu Hail) واقع شده است.

 

«ابجار گراند دبی» آمیزه‌ای دیدنی از معماری لوکس، دکوراسیون ظریف و مهمان‌نوازی سنتی را یک جا گرد آورده است. هتل ۱۹۲ اتاق دارد که در آنها با طراحی زیبا و دکور چشم‌نواز تلاش شده احساس در خانه بودن، به مهمان القا شود.

از جمله سرویس‌های هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته، وای‌فای، تلویزیون‌های پلاسما با کانال‌های ماهوارهای، گاوصندوق در اتاق، قهوهجوش و چایساز، سرویس تماس بیدارباش، سونا، حمام بخار، ژیمناستیک، باشگاه سلامت و تندرستی، سالن آرایش و زیبایی، صرافی، پست صوتی و…

هتل ابجر دبی

بعضی از افراد شنا کردن در فضای باز را ترجیح می دهند هتل این امکان را برای چنین افرادی فراهم کرده است تا در فضای باز از شنا کردن لذت ببرند .اگر قصد رفتن به خرید دارید می توانید از ۴ مرکز خرید دبی که شلوغ اند شروع کنید.  مجهز بودن به تراس آفتاب یکی از ویژگی های یک هتل خوب است که خوشبختانه هتل ابجر دارای این ویژگی است.

هتل ابجر دبی

از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روم یا همان خدمات اتاق به همراه لوازم آرایشی موجود در حمام (رایگان) به اضافه خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است. این هتل برای یک کودک زیر ۱۱ سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد و برای یک کودک زیر ۴ سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان است.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به ایتالیا ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به آلمان

شناخت شخصیت خودبراساس شکل انگشت!

عنوان: پسری که با شنیدن جواب نه از علاقه اش دست نکشید!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

وقتی که یک لبخند ساده بر روی لبان شما می‌نشیند مطمئناً حس بی‌نظیر آن را لمس می‌کنید؛ لبخند چیزی‌هایی فراتر از یک حس خوب را به شما می‌دهد. تحقیقات روانشناسی 10 فایده لبخند زدن را بیان می‌کنند.آدمها همیشه لبخند می‌زنند، مخصوصاً وقتی در جمع هستند اما لبخند فقط نشان دهنده شاد بودن آنها نیست. ما از لبخند برای اهداف خاص اجتماعی استفاده می‌کنیم زیرا لبخند می‌تواند پیام‌های مختلفی را به دیگران برساند.در زیر به 10 روشی که می‌توان از لبخند برای فرستادن پیام درمورد قابل اعتماد بودن، جذابیت، اجتماعی بودن و ویژگی‌های بسیار دیگر درمورد خودمان استفاده کرد، اشاره می‌کنیم.
1. تشویق دیگران برای اعتماد به شما در دنیایی که همه فقط به فکر خودشان هستند، واقعاً به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟ یک نشانه از قابل اعتماد بودن ما، لبخند است. لبخندهای واقعی پیام می‌فرستد که دیگران می‌توانند به ما اعتماد کرده و با ما همکاری کنند. کسانیکه لبخند می‌زنند معمولاً سخاوت و برونگرایی بیشتری دارند.اقتصاددانان نیز تصور می‌کنند که لبخند ارزش ویژه‌ای دارد. در یک تحقیق که توسط شارلمان و همکاران (Scharlemann et al.) انجام گرفت، احتمال اینکه شرکت‌کننده‌ها به افرادیکه لبخند می‌زدند اعتماد کنند خیلی بیشتر از بقیه بود. این تحقیق مشخص کرد که لبخند تمایل افراد برای اعتماد کردن را تا 10% افزایش می‌دهد.
2. جلب ملایمت و ارفاق دیگران
وقتی افراد کار بدی انجام می‌دهند و دستگیر می‌شوند معمولاً لبخند می‌زنند. آیا این کار برایشان فایده‌ای دارد؟
براساس تحقیقی که توسط لافرانس (LaFrance) و هِچ (Hecht) در 1995 انجام گرفت، می‌تواند اینطور باشد. ما با کسانیکه قانونشکنی کرده‌اند، اگر بعد از آن لبخند بزنند، با ملایمت و ارفاق بیشتری برخورد می‌کنیم. مهم نیست که لبخندی دروغین باشد، لبخندی از روی بیچارگی باشد یا یک لبخند واقعی، همه آنها باعث می‌شود برای فرد خاطی کمی تحفیف قائل شویم.
به نظر می‌رسد که به این دلیل در این مورد موثر است که تصور می‌کنیم افرادی که بعد از قانون شکنی لبخند می‌زنند، قابل‌اعتمادتر از آنهایی هستند که لبخند نمی‌زنند.
3. رهایی از خطاهای اجتماعی
فراموش کردید به مناسبت سالگرد ازدواجتان برای همسرتان هدیه بخرید؟ اسم یک مشتری مهم را فراموش کرده‌اید؟ سهواً یک بچه کوچک را لگد زدید؟ اگر چنین مواردی برای شما هم پیش آمده باشد، احتمالاً خجالت‌زده شده‌اید.
لبخندعملکرد خجالت این است که شما را از مکان‌های اجتماعی پرفشار بیرون کند. لبخند‌های از روی خجالت با پایین انداختن سر همراه است و خیلی وقت‌ها هم یک خنده کوتاه احمقانه به آن اضافه می‌کنیم. این کار برای این انجام می‌شود که باعث شویم فرد مقابل اشتباه سهوی ما را فراموش کرده و سریعتر ما را ببخشد.
بنابراین لبخند از روی خجالت به ما کمک می‌کند از زندان رها شویم.
4. چون درغیراینصورت احساس بدی پیدا خواهم کرد
گاهی‌اوقات به این دلیل لبخند می‌زنیم که هم مودبانه است و هم اینکه بعد از آن احساس بدی پیدا نمی‌کنیم. مثل زمانیکه کسی با اشتیاق درمورد اینکه چطور مقداری پول در جیب یکی از لباس‌های قدیمی‌اش پیدا کرده برایمان تعریف می‌کند. شاید خیلی جای لبخند زدن نداشته باشد اما اینکار را می‌کنید چون مودبانه است.در یک تحقیق از افراد مختلف سوال شد بعد از شنیدن اخبار خوب از یک نفر، صورت خود را خشک و جدی نگه دارند. بعد از آن احساس بدی پیدا کردند و تصور می‌کردند که آن فرد نظر بدی نسبت به آنها پیدا خواهد کرد.به همین دلیل است که در اینگونه مواقع سر خود را تکان داده و لبخند می‌زنیم چون می‌دانیم اگر اینکار را نکنیم، بعد احساس پشیمانی خواهیم کرد. این احساس در زنان قوی‌تر از مردان است.
5. خندیدن از ته قلب
لبخند زدن راهی برای کاهش فشار ناشی از موقعیت‌های ناراحت‌کننده است. روانشناسان به آن فرضیه فیدبک چهره می‌گویند. حتی وقتی به اجبار لبخند می‌زنیم برای اینکه کمی روحیه‌مان را بهتر کند کافی است.هشدار: لبخند زدن به چیزهای ناراحت‌کننده شاید موثر باشد اما به نظر دیگران جالب نمی‌رسد. وقتی آنسفیلد (Ansfield) در تحقیق خود از شرکت‌کننده‌ها خواست تا ویدئوهایی ناراحت‌کننده تماشا کنند، آنهایی که لبخند زدند بعد احساس بهتری داشتند تا آنها که لبخند نزدند. اما آنهایی که به تصاویر ناراحت‌کننده لبخند می‌زدند در نظر دیگران خوشایند نبودند.
6. برای درک و بینش بهتر
وقتی عصبی هستیم، توجه ما کمتر می‌شود. متوجه نمی‌شویم که کناردستمان چه می‌گذرد و فقط اتفاقی که درست روبه‌رویمان می‌افتد را می‌بینیم. این هم از نظر لفظی و هم استعاری صدق می‌کند: وقتی مضطرب هستیم یا استرس داریم، متوجه ایده‌هایی که در گوشه‌های ذهنمان است نمی‌شویم. اما برای به دست آوردن درک از یک مشکل، دقیقاً به همین ایده‌های پیرامونی نیاز پیدا می‌کنیم.لبخند زدن باعث می‌شود احساس خوبی پیدا کنیم که انعطاف‌پذیری در توجه را بالا برده و توانایی ما برای فکر کردن کلی‌نگر را تقویت می‌کند. وقتی این ایده توسط جانسون و همکاران (Johnson et al.) در سال 2010 بررسی شد، نتایج تحقیق نشان داد که شرکت‌کننده‌هایی که لبخند می‌زدند در کارهایی که نیاز به توجه داشت و فرد باید کل جنگل و نه فقط درختان آن را می‌دید، بهتر عمل می‌کردند.
7. برای جذابیت
لبخند خانم‌ها تاثیری جادویی بر همسرشان دارد و تاثیر آن حتی از ارتباط چشمی نیز بالاتر است. در یک تحقیق بر روی نحوه برخورد آقایان با خانم‌ها را در یک بار بررسی کرد ]والش و هویت، 1985 (Walsch & Hewitt, 1985) [. وقتی زنی فقط ارتباط چشمی با همسرش برقرار می‌کرد، در 20% از موارد فرد به او نزدیک می‌شد. وقتی همان زن لبخندی را هم اضافه می‌کرد، در 60% از موارد مرد به او نزدیک می‌شد.
اما وقتی مردها به زنان لبخند می‌زنند، تاثیر آن جادوییت کمتری دارد. بااینکه لبخند زدن جذابیت خانم‌ها را برای آقایان بیشتر می‌کند اما برعکس آن چندان صادق نیست. درواقع، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مردان وقتی باغرور و یا حتی خجالت رفتار کنند، نسبت به زمانیکه شاد به نظر می‌رسند، جذابیت بیشتری دارند ]تریسی و بیل، 2011 (Tracy & Beall, 2011)[. کمتر لبخند زدن باعث می‌شود مردان مردانه‌تر به نظر برسند.
8. پنهان کردن فکر
روانشناسان در گذشته تصور می‌کردند که یک لبخند واقعی هیچوقت دروغ نمی‌گوید. لبخند‌های دروغین و مصنوعی فقط دهان را درگیر می‌کند درحالیکه لبخندهای واقعی به چشم‌ها نیز می‌رسد. اما در تحقیقات اخیر مشخص شده است که 80% از افرادیکه لبخند مصنوعی می‌زنند می‌توانند تاثیر لبخند بر روی چشم‌ها را نیز تقلید کنند.پس از لبخند می‌توان برای پنهان کردن چیزی که واقعاً به آن فکر می‌کنیم استفاده کنیم اما با این وجود ساختن یک لبخند مصنوعی چندان آسان نیست زیرا زمان‌بندی آن باید درست باشد. رمز ایجاد یک لبخند قابل‌اعتماد این است که شروع کُندی دارد، یعنی نیم‌ثانیه طول می‌کشد تا روی صورت پخش شود. یک تحقیق نشان داده است که در مقایسه با یک لبخند با شروع سریع (یک دهم ثانیه)، لبخندهای با شروع کُندتر قابل‌اطمینان‌تر، واقعی‌تر و جذاب‌تر تلقی می‌شوند. 9. برای پول درآوردن
در موارد قبل بررسی کردیم که اقتصاددانان نیز ارزش لبخند را دریافته‌اند اما آیا لبخند می‌تواند واقعاً برایمان پول‌ساز باشد؟ واضح است که یک لبخند پهن از یک مستخدم می‌تواند: تید و لوکارد (Tidd and Lockard) در سال 1976 در تحقیق خود دریافتند که مستخدم‌هایی که لبخند می‌زنند انعام بیشتری دریافت می‌کنند.
بطور‌کلی‌تر افرادیکه در صنایع خدماتی هستند، مثل مهمانداران هواپیما یا آنها که در بخش سرگرمی و میهمان‌نوازی هستند، برای لبخند زدن به مشتریان خود پول می‌گیرند. اما مراقب باشید. تضاد مداوم بین آنچه واقعاً احساس می‌شود و آنچه نشان داده می‌شود می‌تواند موجب خستگی فرد و فرسودگی شغلی شود.





















10. لبخند بزنید تا دنیا به شما لبخند بزند
یکی از ساده‌ترین لذت‌های زندگی که معمولاً به‌خاطر خودکار بودن آن دیده نمی‌شود زمانی است که به کسی لبخند می‌زنید و او در جواب به شما لبخند می‌زند.
اما همانطور که ممکن است متوجه شده باشید همه آدمها در جواب یک لبخند، لبخند نمی‌زنند. هینز و توم‌هاو (Hinsz and Tomhave) در سال 1991 در تحقیق خود بررسی کردند که چه نسبت از افراد لبخند را با لبخند جواب می‌دهند. نتایج آنها نشان داد که حدود 50% از افراد اینگونه رفتار می‌کنند. درمقایسه معمولاً هیچکس اخم را با اخم جواب نمی‌دهد.
اگر هیچکدام از این تحقیقات نتونست لبخندی روی لبان شما بنشاند این را هم در نظر بگیرید: افرادیکه زیاد لبخند می‌زنند معمولاً بیشتر عمر می‌کنند. در یک تحقیق که بر روی تصاویر بازیکنان بیسبال در سال 1952 انجام گرفت مشخص شد که آنها که لبخند زده بودند تا 7 سال بیشتر از همسانان خود عمر کرده‌اند.شاید حالا دلیلی برای لبخند زدن پیدا کرده باشید.

















در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

نکات ویژه خرید خاص ترین حلقه عروسی

عنوان:انتخاب آلبوم عروسی خاص و مدرن عروس و داماد

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

آلبوم عروسی پر از عکس های زیبا و به یادماندنی میتواند بهترین خاطره و یادآور روزهای شیرین برای هر عروس و دامادی باشد. آلبوم عروسی و ژست عکس عروس و داماد در آلبوم عروسی اهمیت زیادی دارد. ژست عروس و داماد چگونه باید باشد تا عکس های عروسی مان زیبا باشد ؟ تقریبا این سوالی است که چندین بار در ماه عزیزان با من تماس می گیرند و می پرسند به همین دلیل تصمیم گرفتم در این پست به بررسی این موضوع بپردازم و امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد
اطمینان دارم برای تمام عزیزان بسیار مهم است که عکس عروسی شان بسیار خاص و زیبا باشد به همین خاطر همه تمایل دارند از قبل برای عکاسی روز عروسی شان آماده باشند یکی از موضوعاتی که می تواند به بهبود و استایل عکس های عروسی کمک شایانی کند اجرای درست ژست (Pose) است اما قسمتی که اکثرا از آن غافل می شوند اجرای طبیعی و انتقال حس در ژست ها است .این نکات در مورد عکاسی عروسی را بخوانید تا سریعتر، هوشمندانه تر، عاقلانه تر و بهتر تصمیم بگیرید.

هر ژست (pose) باید علاوه به تغییر نوع ایستادن و یا حرکت شما ، تغییرات کلی در نوع نگاه شما را نیز به همراه داشته باشد . سعی کنید زمانی که ژستی را میگیرد درون آن حس غرق شوید و با تمام وجودتان آن را انجام دهید . در طول ژست گرفتن (pose) به هیچ چیزی به غیر از حال و هوایی که آن ژست انتقال می دهد فکر نکنید ، وظیفه عکاس حرفه ای راهنمایی و بر طرف کردن مشکلات حس گرفتن شماست که با کمی صبر و حوصله می توان بهترین نتیجه را از آن ژست گرفت.
 عکاسی سنتی عروسی:
عکاسی قبل، هنگام و بعد از جشن عروسی قسمت هایی هستند که آلبوم عروسی را تشکیل می دهند. اکثر عکاسان مجالس عروسی فقط روی همین مراحل مرسوم تمرکز می کنند و برخی می خواهند همین مراحل را با ایده های جدیدی آزمایش کنند.بسیار مهم است که بدانید انتظارتان از یک آلبوم عروسی چیست. از خیلی چیزها قبل و بعد از جشن می توان عکس گرفت. حتی برخی از زوج ها یک روز را بطور جداگانه (غیر از روز جشن عروسی) به عکس گرفتن اختصاص می دهند. تصمیم گیری برای این برنامه مربوط به زوج و عکاس عروسی می شود.

از مجلات عروس ایده بگیرید
یکی از بهترین منابعی که می توانید برای ژست عروس و داماد از آنها ایده بگیرید همین مجلات تخصصی عروس است در سراسر دنیا چاپ می شوند کافی است چند تا از آنها را تهیه کنید و صفحات آن را ورق بزنید و کلی ایده خوب بگیرید . سعی کنید عکس هایی را که دوست داشتید را علامت گذاری کنید و علاوه بر اینکه آن ها را روبه رو آیینه تمرین می کنید به عکاس عروسی تان نیز نشان دهید.


دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

نکاتی برای بدست اوردن اقامت ماندگار افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا

عنوان: اقامت کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای مهاجرت به کانادا

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

کانادا (به انگلیسی: Canada) کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان (فدرال) و یازده مرکز اداری و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده است. کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال، خالی از سکنه است. در زبان فارسی، نام کانادا بر اساس تلفظ فرانسوی آن رواج یافته‌است. تلفظ نام این کشور در زبان انگلیسی، کَنِدا است.

حکومت کانادا، یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است که در حال حاضر ملکه الیزابت دوم رئیس - کشور - آن است. ساختار حکومت کانادا از پادشاه یا ملکهٔ بریتانیای کبیر، دولت فدرال، دو مجلس سنا و عوام، دولت‌های ایالتی و فرماندار کل که به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت ایفای نقش می‌کند، تشکیل شده است. رأی دهندگان کانادا و شهروندان نیز در قاعدهٔ این هرم قرار می‌گیرند. این کشور توسط دولت‌های مستقل از هم اداره می‌شود، که در مجموع زیر پوشش دولت فدرال قرار گرفته‌اند.

کانادا منابع طبیعی فراوانی دارد. آب و هوای آن سرد و در بیشتر نقاط قطبی است. البته آب و هوا در بخش جنوب غربی، جایی که شهر ونکوور در آن قرار دارد، معتدل است. آبشار نیاگارا، پهناورترین آبشار جهان هم در این کشور قرار دارد.

این کشور تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود. در این سال انگلیس کنترل آن را در دست گرفت. در قرن نوزدهم کانادا استقلال یافت. این کشور عضو کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. کنفدراسیون کانادا، زیر تشریفات سلطنت مشروطه مرتبط با پادشاهی متحده اداره می‌شود.

پایتخت سیاسی کانادا شهر اتاوا است، محلی که در آن مجلس فدرال کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او یک کانادایی است که به صورت تشریفاتی رئیس مملکت است و به عنوان نمایندهٔ ملکه الیزابت دوم در کانادا، مستعمرهٔ سابق بریتانیای کبیر، زندگی می‌کند. فرماندار کل، توسط پادشاه و به توصیهٔ نخست وزیر منصوب می‌شود.

بر پایه آمار ۲۰۰۶ (میلادی)، ۱۳۸٬۰۷۵ فارسی‌زبان در کانادا زندگی می‌کنند.
 مهاجرت به کانادا و لیست مشاغل

متقاضی خوداشتغالی ، به منظور مهاجرت به کانادا باید قصد و توانایی ایجاد یک کار برای خویش در کانادا را داشته باشد. مهاجر باید نشان دهد که شغل پیشنهادی تولید درآمد کافی جهت تأمین زندگی خود و وابستگانش را می‌کند. کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان، مترجمان و … نمونه‌هایی از این گونه متقاضیان می‌باشند. لیست مشاغلی که از طریق این روش می‌توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند در زیر آمده است. توجه داشته باشید که هر کدام از عنوان‌های شغلی زیر در بر گیرنده بسیاری از مشاغل بوده.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.