مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

تقابل دزدگیر اماکن silex SG8 و SG8 Lite و دزدگیر Pyronix

دزدگیر سایلکس SG8 امکان اطلاع رسانی به وسیله موبایل و خط ثابت را دارد. این دزدگیر مکان ها قابلیت 5 زون دارد و هرکدام از زون را می توان به هشت شکل متفاوت تنظیم کرد. شما می توانید بر روی هر کدام از زون ها انواع دتکتور و سنسور با سیم و بی سیم را نصب کنید.

در این مدل دزدگیر سایلکس ، رله های کنترلی تا 4 رله متناسب افزایش یافته و همینطور، اپلیکیشن اندروید، ios و تنظیمات آن در مدل SG8 silex به روز شده است. برای همه ی مخاطبین دستگاه دزدگیر، 4 حافظه مدیر و قابلیت ارسال 14 گزارش متنوع و امکان ارسال sms فارسی موجود می باشد.silex sg8

دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 برای اماکن مسکونی و تجاری بسیار مناسب می باشد. در ادامه مشخصات کامل دزدگیر سایلکس را بررسی می کنیم.
مشخصات فنی دزدگیر سایلکس Silex SG8

    تماس با خط ثابت و سیم کارت
    دارای 5 زون با سیم و سنسور بی سیم با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
    ثبت 99 رخداد آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
    امکان تعریف تا 4 مدیر و 10 مخاطب آلارمی
    دارای 1 رله خروجی با تنظیمات متنوع Option Relay
    دارای 10 حافظه شماره تماس هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS فارسی و تماس
    قابلیت تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS و اپلیکیشن
    قابلیت کنترل به وسیله نرم افزار اندروید و IOS و تغییر تقریبا تمام تنظیمات توسط نرم افزار اندروید
    دارای ریموت HoppingCode با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
    دارای امکان غیر فعال کردن موقت زون ، ریموت و سنسور بیسیم در سیستم
    افزایش تعداد رله های کنترلی تا 4 رله متناسب با مدل دستگاه ( 1 رله 805S و 4 رله 805Q )
    افزایش خروجی اسپیکر به 2 خروجی مستقل (SP1 , SP2)
    قابلیت تنظیم زمان آلارم در محدوده های بین بی صدا تا 12 ساعت
    دارای منوی تست بهینه برای تست راحت تر تمام عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری سیستم
    دارای 4 حافظه Admin با قابلیت ارسال 14 گزارش مختلف (قطع اسپیکر، برق و باتری، قطع خط ثابت، مقدار اعتبار سیمکارت، وضعیت رله های خروجی، سوختن فیوز AUX و… )














مقایسه دزدگیر اماکن سایلکس SG8 و SG8 Lite

دزدگیر سایلکس SG8 در مقایسه با دزدگیر سایلکس سیمکارتی SG8 Lite دارای تفاوت های جزئی هستند، از جمله پشتیبانی از خط ثابت شهری آن ها که دزدگیر SG8 Lite این قابلیت را ندارد. در جدول زیر به صورت کامل قابلیت های این دو دزدگیر اماکن و تعداد حالات زون آن ها مقایسه شده است.

مقایسه دزدگیر SG8 و SG8 lite

دزدگیر سایلکس SG8 بهترین مدل از تولیدات دزدگیر های سایلکس هست؛ چون این دزدگیر اماکن هم از سیمکارت و هم از خط تلفن شهری پشتیبانی می کند. به خاطر محبوبیت زیاد این محصول، می توان آن را به عنوان بهترین دزدگیر سیمکارتی ارزان معرفی کرد. قابلیت اعلام هشدار خطر سرقت از راه دور هم به صورت آنلاین و هم   آفلاین و هم به صورت تماس تلفنی در این دزدگیر اماکن وجود دارد. بنابراین به دلیل عملکرد عالی و هزینه اقتصادی آن، این دزدگیر اماکن بسیار پرطرفدار بوده و در مجموعه ابردوربین جزء پرفروش ترین ها می باشد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که باعث شده دزدگیر SG8 نسبت به سایر دزدگیرهای اماکن متمایز باشد این است که 2 عدد ریموت کد هاپینگی که همراه با پنل دستگاه دزدگیر ارائه می شود، به هیچ شکلی امکان کپی کردن آن نیست و تنها راهی که برای ساخت ریموت جدید وجود دارد این است که ادمین با رمز خودش پای سیستم حضور داشته باشد. همچنین در صورتی که ریموت شما گم شود می توانید با حضور در پشت سیستم و استفاده از رمز شخصی تان، فقط آن ریموت گم شده را از حافظه دستگاه برای همیشه پاک کنید. این روش هیچ اختلالی در عملکرد سیستم دزدگیر اماکن ایجاد نمی کند.

نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس SG8

شما می توانید با دانلود نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس (در دو نسخه IOS و اندروید) به راحتی دزدگیر اماکن خود را از راه دور کنترل کنید و تنظیمات دلخواه خود را در آن اعمال کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار موبایل دزدگیر سایلکس باید اطلاعات دزدگیر اماکن خود را وارد کنید. اطلاعاتی از جمله شماره موبایل همراهتان، اسم دستگاه دزدگیر اماکن، رمز ادمین دستگاه، مدل دزدگیر اماکن و… را وارد کنید تا اپلیکیشن دزدگیر شروع به کار کند.
خرید دزدگیر اماکن سایلکس SG8

شما می توانید انواع مدل های دزدگیر سایلکس را در وبسایت ابردوربین مشاهده و مقایسه کنید و بدون مراجعه حضوری و پیدا کردن متخصص این حوزه، اطلاعات لازم را برای خرید دزدگیر اماکن کسب کنید.

ابردوربین با ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید دزدگیر اماکن ( منزل ، محل کار و.. ) به شما در انتخاب راحت و خرید دزدگیر اماکن کمک می کند. برای دریافت راهنمایی های بیشتر و همچنین درخواست نصب دزدگیر اماکن با ما تماس بگیرید.مدل های دزدگیر پارونیکس را هم میتوانید در سایت ابردوربین مشاهده نمایید و خرید کنید.

دزدگیر اماکن سایلکس SG8

دزدگیر سایلکس اس جی 8 را میشود جهت انواع ساختمان های تجاری و اداری استفاده کنید. این دزدگیر یکی از دزدگیرهای مکان های تولید ایران است که با قابلیت زیادی که دارد، احتیاجات محافظتی کاربر را تامین می کند.انواع دزدگیر اماکن silex با تلفن کننده های مختلف، جوابگوی تامین امنیت کامل کاربر می باشند و همچنین با خرید دزدگیر سایلکس اس جی 8 میشود هر 2 تلفن کننده تلفن ثابت شهری و سیمکارتی را با هم داشته باشید.

نکاتی در مورد ابزارآلات ایمنی و نظافتی در صنعت ساختمانی و بنایی

در این مطلب قصد داریم تا شما را برای تعیین یک فروشگاه با مساحت موردنیازبرای ابزارفروشی و نحوه قفسه بندی ابزارفروشی آنلاین آشنا کنیم.امکان دارد در استارت کار گمان کنید ابزارفروشی نیاز به چیدمان و دکوراسیون یا محاسبه متراژ مناسب برای کارتان احتیاجی نداشته باشد.اما در ادامه مطلب دلیل های برای شما آماده کرده ایم که امکان دارد نظر شما را در مورد این موضوع عوض کند.پس در ادامه مطلب کنار ما باشید.
 
مساحت مورد نیاز جهت مغازه فروشگاه ابزارفروشی و بهترین قفسه بندی مغازه ابزارفروشی آنلاین

برای تعیین متراژ برای راهاندازی فروشگاه ابزار فروشی فرمول مشخصی وجود ندارد، اما نکته ای که وجود دارد این است که متراژ مغازه شما با میزان بودجه ای که برای خرید یا اجاره مغازه و صد البته برای تهیه اجناس ارتباط مستقیم دارد.شما باید با استفاده از یک برنامه مشخص مغازه ای را انتخاب نمایید که بتوانید آن را با اجناس خود کامل کنید.پس دقت داشته باشید که فروشگاه شما نباید آنقدر بزرگ باشد که برای تکمیل اجناس آن مجبور شوید همه سرمایه خود را برای تهیه جنس هزینه کنید.از سوی دیگر فروشگاه نباید آنقدر کوچک باشد که برای نگهداری بخش عمده اجناس خود مجبور به تهیه یک انبار جداگانه باشید.فروشگاه اینترنتیگودفورپی در بخشی از خدمات خود برای راه اندازی ابزارفروشی تجربیات مهمی را در اختیار کاربران قرار داده است.

نکته دیگری که در مورد مغازه باید در نظر داشته باشید این است که مغازه های دارای یک انبار کوچک ارجحیت دارند به مغازه های بدون انبار.این انبار میتواند یک زیرپله،نیم طبقه،زیرزمین یا حتی یک بالکن باشد.موضوع دیگری که باید در ابتدای کار مشخص کنید این است که قصد دارید تمرکز شما برای فروش ابزار بر روی ابزارهای سنگین باشد یا سبک.این انتخاب میتواند به شما کمک بسیاری در مورد بودجه بندی،متراژ مغازه و نوع خدماتی که ارائه میدهید بکند.

قفسه بندی فروشگاه لوازم ساختمانی

چیدمان و دکوراسیون لوازم ساختمانی از نظر اهمیت ممکن است در مقایسه مشاغل دیگر، اولویت اول نباشد.اما در دنیای امروز چیدمان و دکوراسیون به عنوان یکی از نکات تاثیرگذار در مغازه های ابزارفروشی میباشد.دکوراسیون مناسب برای یک ابزارفروشی آنلاین باعث میشود تا در کنار گرفتن مشتری بیشتر، بر روی خدمات دهیمفیدتر به مشتری به شما کمک میکند.


همانطور که گفته شد چیدمان در ابزار فروشی علاوه بر ایجاد نظم و زیبایی، باعث میشود تا شما بهتر بتوانید پاسخگوی نیازهای مشتری باشید و خدمات بهتری ارائه دهید.از سوی دیگر قرار گرفتن هر وسیله ای در جای مخصوص به خود باعث میشود که مشتری بهتر بتواند نیازهای خود را دسته بندی کند و حس خرید بهتری را تجربه کند.استفاده از قفسه ها، باکس ها و استندها کار را راحت تر کرده است.به همین دلیل هنگامی که در بسیاری از ابزارفروشی ها وارد میشوید میتوانید به راحتی به قسمت مورد نظرتان مراجعه کنید و ابزار مورد نیاز خود را تهیه نمایید.در اینترنت میتوانید موارد بسیاری از باکس ها،استندها و قفسه های متنوع و مختلف را مشاهده نمایید و برای دکور
فروشگاه ابزارفروشی خود ایده بگیرید.یکی از دسته بندی های متنع فروشگاه گودفورپی دسته بندی مته ها میباشد.برای خرید مته دریل در انواع مختلف میتوانید به این فروشگاه مراجعه نمایید.

در زمینه قفسه بندی فروشگاه ابزارفروشی امروزه علاوه بر استفاده از جعبه ها گوناگون از ابداع های بسیاری استفاده میشود تا بتواند حس فضایبیزینس را به مشتری منتقل نماید.استفاده از رنگ ها هم بخش دیگری از این چرخه است تا درکنار احساس یکپارچگی، جذابیت بیشتری برای مشتری بوجود آورد.