مهدیه

مهدیه

مهدیه

مهدیه

بزرگترین کانون مشاوره seo و بهینه سازی وب سایت

 مرکز مشاوره سئو چیست ؟

یک مرکز مشاوره حرفه ای در زمینه سئو یا همان اصطلاحا بهینه سازی سایت است که توسط سایت آمابک و پشتیبانی شرکت داده پردازان ایفانت راه اندازی شده است.

سایت آمابک از قدیمی های سئوی ایران است که پس از مدتها غیرفعال بودن دوباره با قدرت بیشتر فعال گردیده است.

استفاده از خدمات این مرکز مشاوره بسیار راحت است و در هیچ جای دیگر شبیه این خدمات وجود ندارد.کافی است با شماره 909 از شماره ثابت خودتان تماس بگیرید و از خدمات این مشاوره برخوردار شوید. بدون اینکه بخواهید همان لحظه هزینه ای پرداخت کنید.
با قراردادی که ما با شرکت مخابرات ایران داریم هزینه های استفاده از این خدمات روی قبض تلفن شما می آید و نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای در ابتدای کار نیست.

حال هزینه این خدمات چقدر است ؟

فقط دقیقه ای دوهزار تومان که برابر با هزینه تماس با مراکز مشاوره کامپیوتر و بازی تلفنی است که برای دریافت خدمات حرفه ای سئو بسیار کم و به صرفه است.

آیا خدماتی که دریافت میکنید با کیفیت است ؟
کافی است تماس بگیرید. اگر یک مشاوره حرفه ای وکاربردی را دریافت نکردید یا احساس کردید مشاور پاسخ های عملی نمیدهد یا در سئو کم تجربه است هزینه تماس شما را برمیگردانیم.

چه مزایایی دریافت می کنید ؟

چه کسی مشاوره می دهد ؟
نظرات دیگران در مورد ما چیست ؟
چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟


مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 8 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.


و آن مرکز مشاوره سئو است.


خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.


اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.


درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مسخره اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.


در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.


خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .


با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.


حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.


پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

با این چیدمان، تابستان را به منزلتان بیاورید


با این دکوراسیون، بهار را به اتاقتان واردکنید


به تدریج ایام طولانی تر می شوند و جو گرم تر و گرم تر، عادی می باشد

که در همچین ایامی متمایلیم در اکثر اوقات پنجره ها را باز گذاشته و از روزهای گرم

لذت ببریم. خب بهتر است اندکی از این رنگ های زیبا و جوی تابستانی را نیز به درون

اتاق واردکنیم.این مدل از منزلمان درفصل تابستان مکان بهتری برای زندگی می شود.

برای این کار الزاما لازم نمی باشد به سراغ کلیه جاهای منزل بروید یا همه وسایل را چنج کنید

 بلکه می توانید با چند تغییر کوچک اما اساسی، به خانه تان حس و حال یک کلبه تابستانی را ببخشید. حالا چرا چند راه حل ساده را بررسی نکنیم؟

تغییر دکوراسیون
پرده ها و کوسن و رومیزی های سنگین یا پشمی و تیره رنگ را کنار بگذارید و به سراغ پارچه های نازک و خنک تابستانی بروید. نگران نباشید! می توانید دوباره زمستان آنها را جایگزین کنید. به هر حال در فصل تابستان خانه ها را هم می توان سبک کرد.

رنگ های جدید
به سادگی و با عوض کردن رنگ یکی از دیوارها مثل دیوار راهرو یا ورودی خانه می توانید ظاهری کاملا جدید و هیجان انگیز به خانه تان ببخشید. رنگ های زرد، سبز و آبی آسمانی را فراموش نکنید! رنگ کردن یک بخش کوچک از خانه نه هزینه زیادی دارد نه وقت زیادی می گیرد.

زندگی دوباره
گیاهان مرده و گل های مصنوعی و خاک گرفته را دور بریزید و از گیاهان تازه و سرسبز برای زندگی بخشیدن به آپارتمان تان استفاده کنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد! در این روزها می توانید خانه تان را به راحتی با گل ها نو کنید.

دست دوزها
خیلی سریع دست به کار شوید و برای مبلمان و صندلی های آشپزخانه یا بالکن تان کوسن های رنگی بدوزید. با این کار می توانید به راحتی و با صرف هزینه ای بسیار اندک، دکوراسیون خانه را تازه کنید. در این مورد هم از رنگ های شاد و گرم استفاده کنید.

سفید، رنگی خنک و تابستانی
هیچ رنگی مانند سفید نمی تواند فضا را خنک کند. پس اگر می توانید پرده های رنگی و سنگین را با پارچه های سفید پرچین تعویض کنید. بدین ترتیب بدون اینکه فضای خانه گرم شود نور کافی هم به داخل خانه راه می یابد. در این روزها در خانه های سفید کمتر گرم تان می شود.

کتابخانه تابستانی
کتاب های کتابخانه را بیرون بریزید و یک گردگیری حسابی کنید. سپس به سراغ قفسه ها بروید. ترکیب یک رنگ شاد مثل سبز مغز پسته ای یا زرد با مشکی یا قهوه ای تیره باعث می شود کتابخانه تان تبدیل به المانی بی نهایت دکوراتیو شده و روی دیوار بدرخشد! البته این موضوع را هم مدنظر داشته باشید که این رنگ ها باید با رنگ های اتاق تان هماهنگی داشته باشد.




کشور لبنان عروس منطقه خاور میانه


کشور لبنان عروس شهر های خاور میانه


جایی که روزگاری لندن منطقهخاورمیانه خوانده می شد، بیروت، به دلیل جنگ های شهری

خسارت های بسیاری خورد. البته پس از اتمام مدشمین ها ، شهر رو به پیشرفت دوباره رفت و بعد

از 25 سال ترمیم زخمها، امروز دوباره شهری است مدرن، ولی همراه با همان افسون شرقی.

 
رفتن به بیروت تجربه ای است بدیع. بیروت بر دماغه ای کوچک و رو به دریای سبز آبی مدیترانه می باشد. پرسه زدن وتماشای مردم در کورنیچه،

 تماشای غروب آفتاب بر صخره های کبوتر، و زندگی شبانه در اشرافیه ازجمله جاذبه های شهر هستند مجله سیاحت و فراغت (magazine Travel and Leisure) در رتبه بندی سال 2006 شهر بیروت را از نظر جذابیت جهانگردی در سکوی نهم، یکی پایین تراز نیویورک و یک پله بالاتر از سان فرانسیسکو قرار داد.

 

 

لبنان عروس شهر های خاور میانه

 

 

بهترین زمن سفر

آب و هوای مدیترانه ای بیروت، تابستان های گرم و نسبتاً شرجی، پاییز و بهار دلپذیر زمستان های معتدل وبارانی را به ارمغان آورده است. ماه های بین آبان تا اردیبهشت ممکن است باران های بسیار شدیدی به همراه بیاورند. بیروت حتی از منچستر انگلستان نیز حجم بارش بیشتری دارد؛ فقط تعدادروزهای بارانی اش کمتر از آنجاست.

 

آب و هوا

مرداد، گرم ترین ماه سال، با میانگین دمای 29 درجه سانتی گراد و دی و بهمن با حدود 10 درجه سانتی گراد سردترین ماه ها در بیروت است. بعدازظهرها وهنگام غروب، باد غالب از سمت غرب، دریای مدیترانه، و در هنگام شب جهت باد از سمت شرق و از سرزمین، به سوی دریاست. زمستان های بیروت بسیار بارانی است؛ با بیشترین مزان بارش پس از آذرماه، میانگین بارش سالانه بیروت 860 میلیمتروبارندگی ها عموماً به صورت بارش های شدیدی، ناگهانی و پراکنده است.